Despre noi

 

 

 

De 5 ani pe piaţa ECHIPAMENTELOR DE BIROU DE ÎNALTĂ CLASĂ, fie ele de capacitate mică, medie sau profesionale, ne-am propus încă de la început să devenim FURNIZORUL NUMĂRUL 1 în materie de ECHIPAMENTE, CONSUMABILE ŞI SERVICII de calitate asociate cu produsele comercializate.

Ceea ce ne defineşte înainte de orice este calitatea produselor şi a serviciilor, dar mai ales PROFESIONALISMUL unei echipe tinere şi orientate în mod special către nevoile clientului. Oferim CONSULTANŢĂ TEHNICĂ şi soluţii, atât în domeniul consumabilelor, cât şi al achiziţionării echipamentelor de birou (imprimante, componente şi sisteme PC, monitoare, periferice).

Ne-am propus să găsim şi cele mai bune SOLUŢII PENTRU REDUCEREA COSTURILOR utilizatorilor de echipamente de birou. Am susţinut şi promovat de-a lungul timpului, dincolo de comercializarea consumabilelor originale sau compatibile pentru orice fel de echipament de birou aţi avea, implementarea conceptului de RECONDIŢIONARE (REÎNCĂRCARE) a cartuşelor de imprimantă, fie ele inkjet sau laserjet.

Dovadă faptului că această variantă s-a dovedit a fi mai mult decât benefică pentru client, prin MENŢINEREA UNEI CALITĂŢI SUPERIOARE LA COSTURI REDUSE, stă colaborarea cu numeroase companii din Bucureşti, dar şi din provincie (Giurgiu, Teleorman, Prahova, Dâmboviţa etc.).

În prezent, S.C. CRYSTALY ELECTRONIC S.R.L. este certificata ISO 9001.